fredag 22/2

hm..många tvåor..? inte i mitt liv, jag är en etta. varför är det inte vi två? mitt humör sjönk genast nu. *suck*.
idag har jag gjort biologiprov, känns skönt att bli av med det :) kunde mer än jag trodde, faktiskt. idrott&hälsa var grymt kul idag, vi spelade streetbasket, gick hyfsat för mig iaf ;) vårat lag var väl rätt bra, jag, carlsson, pontus och mohamed ._. om jag uttrycker det såhär, en del lag var roligare att möta än andra (a)
skulle haft innebandymatch, men det blev inget eftersom vi inte ville åka till alingsås en fredagskväll när det är stormvarning :S gick och simmade med mami, papi och syster istället :)

DAGENS TOPPEN: Idrott&hälsa
DAGENS BOTTEN: guess twice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0