lördag 23/2

hejhej, dagen började inte så bra, får jag nog säga. mådde illa, huvudvärk, ont i magen.. allvarligt talat trodde jag att jag var magsjuk, men lyckligtvis var jag inte det. Men men, eftersom jag inte mådde bra fick jag skippa konfan (iofs ingen större förlust) och ställa in min match med damlaget. Blev smått tjurig eftersom jag skulle till matilda och fira hennes födelsedag på kvällen, men mirakulöst blev jag bättre, inte helt utan hjälp av en alvedon-dos.. så lina kom hit vid fyra-tiden, vi fixade oss i våra glamigaste paljettkläder (det var discotema) och drog iväg till matilda och vi hade en mkt trevlig kväll :)

DAGENS TOPPEN: lina, matilda och alla tjejerna
DAGENS BOTTEN: min lilla sjukdom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0