måndag 25/2

var inte i skolan idag, huvudvärk, ont i magen, mådde illa, det är anledningen till det :s jag hade faktiskt väntat mig att jag skulle ligga vid tv:n eller sitta vid datron hela dagen, men förvånande nog så gjorde jag inte det (woow) utan fördrev tiden med att läsa "När jag hör din röst" av stephenie meyer, det är andra boken i en serie om Bella, inte alls typen av bok jag brukar läsa men den är jättebra! Har läst den första boken också, "om jag kunde drömma". De låter jättelöjliga när man berättar om dem, men är väldigt bra faktiskt, det handlar om Bella som blir kär i Edward, som är en vampyr. (låter barnsligt och skruvat, jag vet..) Fick den första av en bokklubb, hade av misstag glömt att avboka den, men det ångrar jag inte, får jag nog säga!

om jag kunde drömmanär jag hör din röst

intressant inlägg detta blev va? eller inte... XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0