måndag ;)

Hej, lovet har börjat bra för mig :D åkte in till borås med lina och hennes mamma ingrid idag, det var väldigt trevligt :] vi vandrade runt lite i stan, det var ganska konstiga kläder överallt tycker jag allt. Eller, i alla fall tröjorna, inte riktigt min stil, menmen. Jag köpte ett par jeans på face, det var slutrea så de hade sänkt jeansen i pris jättemycket!! Väldigt trevligt tycker jag :) det med, haha^. Sen gick vi å fika på ett lite café, det var mysigt och hon som jobbade där var väldigt snäll XD vi satt vid fönstret och tittade på alla roliga människor som gick förbi, en kille kollade tillbaka på lina, följde henne med blicken när han gick förbi och när han passerat vände han sig om och fortsatte titta! hahaha, svårt att förklar men det var grymt roligt ;)


DAGENS TOPPEN: Gissa! (ledtråd, läs inlägget..)
DAGENS BOTTEN: Att jag inte hittade några tröjor :S 


Kommentarer
Postat av: Lina

haha de va ju sjukt roligt när vi satt på cafét, lite konstiga bordsgrannar kanske... Luve U honey

2008-02-13 @ 21:27:58
Postat av: Lina

ja håller me, nästan alla tröjor va ju konstiga!
woops Love U mena jag :D hahaha

2008-02-13 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0