onsdag =)

hej, större delen av dagen har jag tillbringat med att jobba med vårat kära (eller inte) hemkunskapsarbete bostaden. I början var det roligt för att det var så annorlunda, men det är mycket att göra, kan jag lova! Men det tar sig, fast jag hittar inget till min balkong, det är störande :S aja, ni är nog inte så intresserade? 
En stund tog jag en liten paus och bakade morotskaka, den blev god :) Tränade innebandy sen, sjukt irriterande att vi bara får en timma i veckan :( menmen, pusshaj ;)

DAGENS TOPPEN: Innebandy :)
DAGENS BOTTEN: Alla hjärtans dag imorgon och jag är ensam...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vadå alla hjärtans dag imorgon? Du skrev ju det 14 februari? aja, jag är också ensam :(

2008-02-14 @ 21:28:21
URL: http://linneaimoghult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0