rubrik saknas

hejhej^, det blev ingen lerig träning på grus igår då planen mer liknade en hockeyrink än en fotbollsplan! stället körde vi kondition/styrka, minst lika roligt :) det inkluderade att (försöka) rusha med en kompis på ryggen...
idag händde något konstigt, jag blev typ allergisk mot något i fysiksalen, när vi kom in var det en konstig lukt och det började rinna i mina ögon, min näsa och jag fick konstiga utslag i ansiktet, erkänn konstigt?! Har ingen aning om vad det är, hehe^ helen uttryckte också vad hon tyckte om ingjald, och det var inte jättepositivt :P
ska träna snart, ha det gött och checka in min bdb även ifall ni delar mitt hat till bdb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0