tisdag 19/2

Hej, dagen började med att jag sakta öppnade vänstra ögat, sen det högra. Jag lyfte.... nä, jag skojade bara, så detaljerat går vi inte. Dagen började med frukost och att jag snabbt gjorde mig iordning, sen var det dags för "the one and only moga", kanske inte såå inspirerande. Fast jag gillar tisdagar, först idrott,där vi spelade streetbasket, jag, matilda j och long vann 3/4 matcher. sen biologi (mindre bra, vill ha fysik eller kemi ist.) och efter det matte. På matten gjorde vi mest tärningsspel så den passerade snabbt. Efter lunch hade vi svenska, det var jätteroligt! Svenskan slog nästan idrotten, så kul var det :) först fick vi tillbaka våra noveller, med betyg och kommentarer och så, mkt nöjd ;) vg+ på en och mvg på den andra, det är väl synd att klaga? sen övade vi på våran pjäs "du vet mycket väl att jag är kär i viktor" och det gick såädr, men det blev mycket skratt :P
Tränade fotboll sen på kvöllen, lika skoj som vanligt. Älskar att träna, spelar inte så jättestor roll vad det är...

DAGENS TOPPEN: Jag har ytte-pytte-lite kvar på bostaden
DAGENS BOTTEN: Teknikprov direkt på morgonen imorgon :S


Kommentarer
Postat av: annie

hur kan du vilja ha fysik och kemi framför biologi? OFATTBART!

2008-02-20 @ 17:59:18
URL: http://annienilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0