tisdag 26/2

hejhej :) var i skolan idag, men mådde inte jättebra, tänkte gått hem men eftersom vi skulle öva på vår pjäs i svenskan och jag är en av de två huvudrollerna, kunde jag inte. Det skulle förstöra för både mig och de andra, och de vill jag ju inte! Fick i varje fall reda på biologiprovet idag, vg+. Fick reda på matteprovet också, hade mvg :) så varför klaga? XD får se om jag åker och tränar fotboll sen, vill men vet inte om jag kan eftersom jag är nästan sjuk :P ha det bäst, hoppas dagen vart great :)

DAGENS TOPPEN: vi fick reda på proven (a)
DAGENS BOTTEN: mår inte så bra :s


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till mycket bra resultat på proven! :D

2008-02-27 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0