torsdag 21/2

hm..blev genast osäker på datumet, men orkar inte kolla.
idag lämnade jag äntligen in bostadsarbetet :) hyfsat nöjd är jag med det. Dagens händelse i skolan var Kabaré Kalabalik, mkt roligt :D de sa att alla skulle flytta två rader framåt men eftersom alla inte gjorde det blev det konstigt, det resulterade i att jag kom jämte filip och koffe, och mina friends kom en rad bakom :o men jag ska inte klaga, det var hur kul som helst :D för det första var de på scenen jätteroliga, men sen satt filip och koffe och flabbade som små barn hela föreställningen igenom..! det va någon som gjorde någon slags konstig dans bakom trummorna, vad gör inte koffe då? jo, pekar och ropar; "kolla han bakom trummorna!" sen brast de ut i gabflabb, ja med men.. haha, typ alla kollade lite konstigt XD kul var det iaf^
tränade sen, fotboll. en del har tydligen inte märkt att det är skillnad på att vara på fotbollsträningen och att träna fotboll, eller att man faktiskt ska anstränga sig där. hm, lustigt. det är väl det som är poängen?

DAGENS TOPPEN: kabare kalabalik
DAGENS BOTTEN: måste plugga biologi

Kommentarer
Postat av: Linnea

kabaré kalabalik var asbra!

särskilt när han hade mössa..

2008-02-24 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0