:D

hej, annie bad mig uppdatera min blogg oftare så jag uppdaterar nu :P 
I lördags spelade vi blåkläder cup och vann våran grupp, alltså gick vi vidare till finalspel lördag 2/2 :) i våran grupp var det bara vi (svenljunga IK), Kindaholm och Dalsjöfors och istället för fler lag möttes vi två ggr xD sen var det en till grupp med tre lag som också möttes två ggr, hehe^ kom gärna å kolla den 2:e :)
I söndags/igår stod jag i kiosken uppe på cupen nästan hela dagen, tiden då jag inte gjorde det tittade jag på P16 när de spelade, de är bra! och det gör ju inget att de är ganska snygga..
Idag hade vi inställd träslöjd innan lunchen så jag och lina fick en lååång lunch :) vi gick hem till mig och gjorde mat och åt, mkt godare än skolans slemgryta  till kalops :D
det var allt för nu, pusshej :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heter den Blåkläder cup? haha va fint :P hatar såna här sponsor namn på allt, typ arenor och så. Men cupen vi var med på i Ulricehamn då - den hette Tid och Doft cup! hahahaha (vi fick parfym för att vi vann^^ inte illa ;))

2008-01-17 @ 16:11:20
Postat av: Caroline Ryden

Hej Jenny.
Jag har kommit med på en bild i en Tidning som heter Västboandan som är en smålandstidning. Där riksdagsledamotet var på Fritidsgården i Gislaved på Z och fotograferade alla som var där. Dom skulle åka runt till olika fritidsgårdar och kolla lite. Dom undrade hur personalen jobbade,hur vi tycker det är att vara på Z och vad vi får göra och brukar göra och lite allt möjligt. så ska dom jämföra med andra fritidsgårdar och se om det är samma på dom andra ställerna.

2008-02-08 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0