inspirationen flödar..inte

hej ditt datorfreak (hoppas att du inte tog illa upp..)! Idag har varit en ganska händelserik dag, får jag nog säga. Först hade vi en stund idrott, fast vi var inte ombytta eftersom vi bara skulle plocka fram till nästa klass och dansa lite eftersom vi skulle till någonstans i mark. Vad skulle vi då göra där? Vi såg en "mixikal", det var en teater-musikal som några estetelever på marks gymnasium gjort, det var Saturday night fever, Chess och Annie någonting.. Det var bra faktiskt :) när vi skulle åka tillbaka var det några som hade sprungit in på Lidl efter mixikalen så vi fick vänta ett tag.. Sen hade vi lunch och typ 20minuters hemkunskap (men några skolkade..) och sen svenskaprov :S det var lite läskigt, nä, men jag tror jag får ett G, det kändes i alla fall bättre än jag trodde.. haha^ allas dag var inte lika skoj, jag finns för dig om det är något, <3
Nu sitter jag här med lina den snygga (a) och vi har ganska rolligt, trots att vi inte gör så mycket XD hon ska va med på våran fotbollsträning idag ;) 20:00-21:00 i simhallen, om du bryr dig :P

DAGENS TOPPEN: LINA <3
DAGENS BOTTEN: irriterande skolkare som bortförklarar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0