rubrik

det är alltid lika svårt att börja ett blogginlägg, tycker jag. Det är alltför lätt att det ska bli tråkigt så att läsarna tröttnar direkt: "Hej allihop.." eller "Idag har jag vart i skolan och.." det är så trist! Men det funkar, jag är ju ingen höjdare på att blogga i övrigt heller så, :P
Istället för att berätta om hela min skoldag gör jag så här:

Dagens toppen: Jag känner att jag (äntligen) förstår det mesta vi ska ha på SO-provet i början av nästa vecka
Dagens botten: STTlight-"mötet" där vi skulle ta kort på oss till en tidningsartikel men det blev mest tjafs om nästa möte som vi inte ens behöver ha, en del är så patetiska.

Snart ska jag på innebandyträning :) som tyvärr är på onsdagar, vilket cor-gympan också är, har aldrig vart på det men hade tänkt börja med det, men ska nog gå typ 10minuter tidigare från innebandyn så jag hinner dit, vill iaf testa.

Det var allt mina älsklingar (eller inte..?) :P



Kommentarer
Postat av: Linnea

håller med om dagens botten :/

2008-01-29 @ 17:05:42
URL: http://linneaimoghult.blogg.se
Postat av: Linnea

håller med om dagens botten :/

2008-01-29 @ 17:05:49
URL: http://linneaimoghult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0