; dagen idag, och dagarna tills på söndag,

Förresten upptäckte jag att jag inte börjat med men i typ varje mening förra inlägget, men det kändes så då, jaja.

Idag har jag varit ganska duktig faktiskt, packat, städat, startat tvätt, hängt tvätt, sorterat tvätt, hängt tvätt igen, sorterat tvätt igen.... Haha , roligt man kan ha va?
Jag och min kära syster har haft vattenkrig också , vi utmanade fia och bella, men de kunde inte :S men jag och andrea hade kul i alla fall ;D vi blev vääääldigt blöta, iskallt vatten också! Men det var bara skönt, det har varit så varmt idag, och jag har legat och solat i en timme, man får passa på när solen är framme!

Jag har faktiskt designat en blogg idag, jag vet inte hur de fick tag på min msn, och jag har ingen aning om vilka de är, men jag har i varje fall designat My secret fashions blogg, ett nytillskott i bloggfamiljen ;) Jag är inte så bra på designer, men det är kul att få träna och de blev nöjda ;)

Imorgon drar jag till fbg, skriver när jag kommer hem på söndag, eller på måndag tror jag :P
puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0