ynkligt är vad det är,

usch, det är så fegt och fult och löjligt, jag vet inte vad jag ska kalla det. Men hur fånigt är det inte när man gång på gång kommenterar toppbloggarnas inlägg med  "åååh! din blogg är så fantastisk! och vilken design! jag älskar den, läser den varje dag!"?
     Jag menar, read between the lines! det enda de är ute efter är att bloggaren ska länka till deras blogg och samtidigt skriva hur snälla och bra de är, eller att toppbloggarna ska kommentera tillbaka så att de sen kan skryta på sin lilla blogg om att blondinbella , tobias eller någon annan storbloggare läser deras blogg. Men men, om man lever på bekräftelser och popularitet, så får man skylla sig själv.
     Jag tycker iaf att det är patetiskt! Visst är det alltid roligt med kommentarer, men hur kul tycker man det är som bloggare att få samma kommentar av samma person hela tiden? Man kan ju räkna ut med armbågen att det inte ligger så mycket i vad den säger.

Puss på er,

Kommentarer
Postat av: Mariama

sv:haha håller med!:), klacken är konstig

2008-07-10 @ 21:50:02
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0