; falkenberg

hejsan :] har varit i falkenberg sen i torsdags, därav anledningen till att jag inte har bloggat. Men men, var där med släkten, väldigt trevligt faktiskt.
Vi i våran familj bodde i våran uppställda husvagn på hansagård, hannas familj och markus i deras husvagn i olofsbo, och familjen rydén i sina stugor... HAha, de har två stugor för tillfället, de har köpt en ny och inte fått sålt den andra, och nicke bor själv i den ena och resten av familjen i den andra...
Men men, på torsdagen cyklade jag in till fbg på gamla hederliga gurra (min fantastiska cykel, måste ladda upp bild på den...), och där mötte jag han och nicke aKa stevert, haha -.-
Vi drog runt lite där, köpte glass och gick i affärer, jag och hanna åkte därifrån tomhänta medan nicke stolt bar på en kasse med nya kallingar....
Sen vann jag i minigolf :D
I fredags var vi och kollade på stefan och krister på vallarna, det var roligt fast slutet var dåligt. Vi var hos nicke sen, och eftersom vi hade ganska långt att cykla hem och det va sent sov jag och andrea över hos nicke i hans stuga ;)
Igår hände inte så mycket, mamma och pappa var inte hemma på kvällen så jag och andrea var ensamma i husvagnen, vi kollade på film och sen ringde fredrik så jag pratade med honom ett tag :)
Idag har jag vart med fia, vi var ute och gick med grannens hundar i 1.5 timme, duktigt va? Och visst är det fina hundnamn, mozart och ninja, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0