; filmtajm!

hejsvejs!
Kollade nyss på morden i midsomer, detta avsnittet var bra, faktiskt! Den serien blir bara sämre och sämre, men detta programmet gillade jag, trots allt....

Klockan 15:20 rullade buss 360 in på stationen i svenljunga, och jag och fia hoppade på och drog in till borås. Väl där tog vi först ut some money, sen gick vi och kollade lite i affärer, blev inte mycket till shopping, födelsedagspresent till syster som fyller år på torsdag, men jag säger inte vad eftersom det finns risk att hon läser, haha.
Sen delade vi på en flottig, men ändå hyfsat god pizza på någon resturang jag aldrig varit på förr, menmen, det var väl helt okej.
Klockan fem kom lina in till stan och mötte upp oss vid bion där vi precis köpt biljetter till "Narnia - Prins Caspian", och så stod vi och prata en stund. Sen sa lina att hon ville ha Caffe Latte, så vi gick till Wayne's coffee och satt där ett tag. Till min stora förvåning tyckte jag att det var riktigt gott, när jag smakade på linas, fia grimaserade mest och sa att det var bland det äckligaste hon smakat!
På väg in till bion mötte vi de två snyggingarna matilda juterot och andrea bredberg, tjingelinga lite på dem och gick sen vidare. Hihi. Inne på biografen var det så varmt, så vi gick ut igen, såklart började det regna så vi ställde oss under ett tak och väntade på angelica v som var inne stan och sa att hon skulle komma och träffa mig, så sen pratade vi med henne.
Sen var vi tvugna att rusa in igen, tio minuter kvar tills filmen började och lina skulle ha popcorn! Men vi hann, som tur var!
 I slutet var det lite sorgligt, så självklart började jag lipa, när lina såg det började hon skratta, och då började jag skratta, såklart upptäckte fia det också och började skratta men när hon såg att jag grät började hon också gråta, haha. Så lina satt omringad av två personer som grät och flabba samtidigt, medan hon själv höll på att storkna av skratt! Som tur var lyckades vi hålla oss från att skratta högt!



Hopp, här har vi då allas snygging, Ben aKa Prins Caspian.
Lina och fia var nog mer imponerade av honom än jag, men visst är han snygg?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: okej usch va hemskt :(

2008-07-08 @ 23:38:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mariama

det verkar som att du har haft en jättebra dag!



aa han e nog ganska..snygg:D

2008-07-08 @ 23:44:31
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0