god morgon solstrålar!

God morgon mina små solstrålar! Hur har ni det bland alla moln? JAg skulle uppskatta om man kunde se en bit av den  vackra blå himlen, men inte då...

Jaja, jag har precis kollat på ett avsnitt av prison break, spääännande! Fick sitta och äta frukost helt ensam idag, tyck synd om mig. Mamma jobbar, andrea asover över hos hanna och pappa sover fortfarande, han har jobbat natt. Men jag ska inte klaga, hähähä.

Vid typ 2-3 ska jag till busungen matilda a, trevligttrevligt! får se vad vi hittar på idag? NEj, nu ska jag gå! Kanske blir ett avsnitt PB till? puss på er

Kommentarer
Postat av: Annie

du borde tycka synd om mig, jag äter alltid frukost själv :( dessutom har vi världens äckligaste frukost också!

2008-07-13 @ 11:46:03
URL: http://annienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0