grattis sis <3

ha den äran idag, ha den äran idag..!

nu kom ett minne flashande bra sådär, haha. det är klarblå himmel och varmt, på en väldigt stor scen står en blond flicka med solglasögon barfota, hon heter amanda jenssen och får hela publiken att sjunga "ha den äran", för hennes gittarist - mäktigt.

förlåt för det där! i alla fall, idag fyller andrea år! grattis :) hon fick två par örhängen av mig, jag tycker de var coola iaf ;) så fick hon lite annat, bl.a. guitar hero aerosmith - kul! haha.
vi firade henne ihop med våran kusin alex, han har nyss fylt 14. by the way fyllde andrea 13, haha! det var väldigt kul, jag och aex hade våran lilla fajt, det börja med att han gav mig en örfil (på skoj), sen knuffade han ner mig i hans soffa med rumpan/höften, jag svarade på attacken genom att starta kuddkrig och sen slogs vi på alla möjliga vis! haha. bl.a. bar han mig i famnen och dumpade mig i en fåtölj, sen mulade han mig emd en kudde, hm....
vi hde också ett litet spa, de har nämligen en såndär..vad heter det...inte badtunna, men sånt badkar man har ute! skönt :D

måste kila, ska sova nu! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0