imorgon bär det av!

som sagt, imorgon åker jag till danmark! Ska dit med fotbollslaget, ska spela Dana Cup, en av nordens största cuper eller något sånt, ska bli väldigt roligt!
     Har precis packat klart, med en proppfull väska + kudde, täcke etc. utanför känner jag mig väldigt trygg faktiskt, haha! Synd att väskan är så tung bara... 
     Vi ska sova på en skola vid något ställe som börjar på "T" tror jag, sen kommer vi nog åka buss och så till matcherna ;) vi är garanterade minst fyra matcher, vad vi vet hittills ska vi möta norskar och danskar tror jag, nordiska lag var det iaf. Jag som ville möta brassar och australiensare! Haha ;) ha det gött här hemma!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0