linaaa <3

hej kära vänner ;)
de senaste...*räknar på fingrarna*.. 30 timmarna, har varit jättebra! hihi. Jag och lina norén vandrade runt på marknaden någon timme igår, inte mycket att ha, men lite godis piggar ju alltid upp! eller vad säger ni?
     Vi bunkrade i alla fall upp till våran filmkväll med mariannelunds "marknadsgodis", mums! Efter marknaden var jag hemma en stund, packade lite och så, sen stack jag till linas place, haha.
     Vi tog en promenad, sen käkade vi, eller om det var omvänd ordning, sen satte vi oss i linas rum och sen började vi kolla på film ;)
     Det blev en salig blandning; fight club (med b.la. brad pitt), en prinsessas dagbok 1, linas kvällsbok och ett avsnitt av prison break.
     Fight club var riktigt obehaglig! usch, det var inte en skräckfilm eller så, men den var bara creepy, om ni förstår. MAn hade liksom känslan av att man ville spy, hela tiden! Hm...jag har fortfarande inte bestämt mig om jag tycker den är bra eller dålig? 
     Idag var vi ganska sena upp, men när vi käkat frukost och så kollade vi på några avsnitt av priosn break till, gash så spännande! Jag har inte riktigt följt den serien med någon vidare ordning, men nu har jag iaf lånat säsong 1 av lina :)

puss på lina, och alla er andra!


Kommentarer
Postat av: lina

:D <3

2008-07-12 @ 19:21:48
Postat av: zooey

sv: tx for the tip!

har jag förresten sagt att jag gillar din blogg? :]

2008-07-12 @ 21:47:09
URL: http://zooeysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0