; tälta med fia

hej på er, kära läsare! Haha, igår natt sov jag och fia i tält, i hennes trädgård, jag låg och skrämde upp henne "Tyst! Vänta... Det låter som om någon går utanför!" hon blev ganska så rädd, haha. Minst sagt, men jag tyckte iaf att det var roligt :)
Jag vet inte vad klockan var, men någon gång under natten så vaknade jag av att fia slog till mig, "Jenny! Saga går på tältet!", då hade en av våra kära katter hittat oss och börjat klättra upp på tältet. Hm, lyckat. Och vet ni hur hon kom upp? Först ställde hon sig på mitt huvud, för jag låg precis vid kanten, så tältet buktade ut lite där, så där ställde hon sig. Sen hoppade hon upp till toppen, och där planerade hon nog att lägga sig, för hon började typ bädda där uppe, haha. Men fia fick nere genom att slå på insidan...
Sen på morgonen hörde jag ett konstigt ljud, då hade n skata kommit in i, vad ska man kalla det, typ förtältet till tältet, eller vad man ska kalla det! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0