tjo bre, haha.

hej kära vänner/läsare!
Kommer inte ihåg när jag skrev senast, söndags tror jag det var? Berättar lite om min söndag tillsammans med matilda iaf ;)

Halv tre hoppade jag upp på cykeln och trampade iväg till matilda, otur som jag hade började det regna såklart - bra start eller vad? Väl framme hade det slutat regna och jag och matilda gav oss iväg på en cykeltur.
     Vi hamnade , inte helt oplanerat, i stallet där angelica jobbar för tillfället, pratade med henne ett tag, trevligt!
Hemma hos mbakde vi matilda igen bakade vi rulltårta och packade ner den, några muffins och lite saft i en väska tillsammans med badkläder och handduk och cyklade till sexdrega. Där hade vi en liten picknik vid sjön, mums. Inte det bästa vädret, men man kan väl inte med att vara vid en sjö utan att bada? 
     På vägen hem kikade vi in hos mormor, hon bor mellan svenljunga och sexdrega, perfekt eftersom matilda behövde gå på toa med! haha. 
     VAd kan klockan ha varit? Halv nio? äsch jag vet inte, men vi började i alla fall bli hungriga, tur som vi hade sa angelica att hon skulle bjuda oss på kvällsmat om vi kom dit. Det blev nudlar, yummie :]
     Sen ringde fredrik och nicke och prata lite, nice. Haha, sen ringde de igen typ en minut efter vi lagt på :p
På vägen från angelica följde angelica oss en bit och tog med sig kjelle, stallets hund. PÅ vägen mötte vi lina (inte helt oplanerat det heller..), pratade lite med henne och så. 
     Sen sov jag och matilda i deras husvagn, som för tillfället står på deras garageuppfart. Vi pratade ännu mer med fredrik och nicke, tror att de ringde mig typ åtta ggr på tre timmar xD haha!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0