very nice fågelbajs.

(jag har sagt det innan och jag säger det igen - jag är kass på rubriker)

Jag är också kass på att inleda inlägg, men detta blev väl en hyfsad start så vi kör på! haha. För inte så länge sen kom jag hem från redslared, jag och några till har varit och grillat vid älesjön, trevligttrevligt. Tyvärr lyckades vi inte få eld först, men emanuel "hjälpte" oss, det gick faktiskt fullt så bra utan hans hjälp, egentligen! Menmen...
     Med elden igång agerade jag grillmästare och fixade maten som folket hade med sig, och efter maten var det väl ändå dags för ett dopp i plurret? Det tyckte i alla fall några utav oss så vi hoppade riktigt skönt, fast jag måste erkänna att det var kallt i början...
     Det började bli kallt, och särskilt när man var blöt och satt i bara bikini och handduk, så vi värmde oss vid elden (som brann så vackert...) och grillade maschmallows, hur det nu stavas, vilket onödigt ord egentligen? 
     Det började bli dags att dra sig, myggen kom ju nu också. Så vi bestämde oss att åka hem till lina, och eftersom vi bara var två som hade moppe, fick några cykla, jag var en av dom eftersom jag liftat på vägen dit, haha! 
    
Det var det, nu har jag åkt med fia på hennes moppe hem (eftersom jag fyller år 30 oktober är det ett bra tag kvar tills jag får ha moppe....) och sitter här vid min käre vän Gösta. NEj, jag har inget riktigt bra namn till datorn, men gösta kändes bra på något vis, det kom väldigt spontant. Och nu när jag har kollat klart på säsong et av prison break och inte hr säsong två har jag inget att göra för tillfället... pusshej,

/jenny som hoppas att hon får låna säsong två av någon, har du den lina? :)

Kommentarer
Postat av: lina

självklart har jag det,vad tror du om mig egentligen? :o

2008-07-17 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0