designen

Nu ska här bli snyggt! Jag har nu börjat sätta mig in i det här med hur man gör iordning desigen, för typ femtielfte gången, men nu ska det bli klart! Jag har med hjälp av annie försökt bestämma mig för vad jag ska ha för mönster på bakgrunden, men det är inte så lätt. Det får ju inte synas några kanter, det måste ju bli en bra mönsteranpassning.. Har provat jättemånga, stenarna funkar inte, inte kaffebönorna, inte kedjorna, inte de vita grejorna.... Nu blev det, rosa! JAg gillar knappt rosa, eller jo ibland, menmen. Själv tycker jag att annies design blev väldigt snygg! Ska sova nu, får ta hand om designen imorgon, eller senare idag blir det ju nu.. haha, tur att designhjälp.blogg.se finns :) puss på er.


Kommentarer
Postat av: Annie

fungerade inte stenarna och det? :( fan vad surt! men vi får spåna vidare imorrn ;)



btw. loggade in igen, kunde inte sova..

2008-06-30 @ 00:54:19
URL: http://annienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0