;)

Hej! Hade en mycket bra dag igår :) På förmiddagen klippte jag gräset , det låter inte så roligt och jag trodde det skulle vara öken, men på radion pågick programmet "Äntligen helg med Breitholtz och Berg". Och ja, det var Daniel Breitholtz och Carina Berg :) De va faktiskt jätteroliga, haha. Men det såg nog lite lustigt ut när jag gick där med mammas för stora rosaröda foppatofflor och ett par gigantiska hörlurar på mig, samtidigt som jag gick och skrattade för mig själv. Hm, udda? Svar: ja.
Sen va jag med mina mycket roliga vänner fia och lina, skojskoj :) Han även med att besöka min kära lilla mormor medan fia och lina va hos fia och åt. Sen va jag med mina vänner igen, vi sjöng bl.a. singstar ;) Sen kollade vi (såklart) på sverigematchen, skit att de inte vann! Fias föräldrar kom också ner så vi satt åtta pers. på våran altan med sverigetröjor och sverigehattar, och vrålade när sverige gjorde mål, och buade när spanien gjorde mål. Undrar hur det såg ut utifrån?
Tack vare min finfina idé grillade vi hos oss sen, och jag, fia, lina och andrea (min syster) hoppade studsmatta, fortfarande iförda våran sverigeutstyrsel, vilket inkluderar en hög blågul hatt! När knotten kom flydde vi in för att sjunga singstar, men vi hann dock med en liten fotbollsmatch utan mål på vägen in... Okej, jag kan säga att vi "sjöng" singstar hela tiden, jag vrålade ganska mycket, och min och fias rockigare/skrikigare version av "It's not unusual" ägde ;)
När vi tröttnat på singstar (tro mig, det går), spelade vi "med vilda gester", ett spel som går ut på att förklara ord med charader. Ohja, det var vilda gester! Haha, ni skulle sett mig härma en råtta, ;P eller nej, det vill ni nog inte. Och lina gjorde charader till ordet "hovtåg", men såklart läste hon fel, det stod hovtåNg! HAha, mycket skratt :)

By the way, imorgon åker jag fia och lina till skara, ska till skara sommarland och så bor vi hos fias syster bella :) Nej, nu måste jag packa ;)





Kommentarer
Postat av: annie

hoppas du får kul i skara :D

2008-06-15 @ 15:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0