falkenberg :>

har varit i falkenberg igår tills idag, var sådär kul. Fotade i varje fall ganska mycket, med andrea som modell. Jag är inte så bra på det, men jag övar ;) Kommer lägga upp bilder här snart, måste bara redigera lite och så! haha.
På tal om inget spelade vi minigolf i fbg, 18 hål, jag fick typ 60 slag förra gången - vilket iofs var en dålig runda, men denna gången fick jag 40! Blev lite halvstolt, faktiskt, och dessutom tabbade jag mig rejält på en av de lättaste banorna, fick sju spik (hole-in-one), men när jag skulle skriva upp mig på den där resultatlistan över "bäst resultat", så var man tvungen att ha under 40! och jag hade exakt 40 :s Pappa fick iaf skriva upp sig, så han fick ett VIP-kort, det vill jag med ha -.- haha. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0