falkenberg ;)

hej igen, det var några dagr en sist ;) men i helgen har jag inte suttit inne framför en tråkig dator, nej nej! När solen skiner tar man sitt pick och pack med sig ner till falkenberg, det är ju lite trevligt. Vi har uppställd husvagn där, på Hansagråds camping, kom gärna och hälsa på en liten sväng! Vi solade, badade och hade det härligt. Igår spelade jag, syster, caroline och oscar minigolf, sen va vi hos dom på kvällen :) vi var bl.a. på stranden och kastade frisbee/bomerang, men bomerangen försvann bland törnrosbuskar (eller vad det är...), så den lär vi inte få se igen xD sen kollade vi på "den gröna milen", jag har sett den typ tusen ggr men jag älskar den, fastän att den är så sorglig. Och huvudpersonen är så himla gullig, som ett förvuxet barn i en gigantisk kropp; "Jag heter John Coffey, som det man dricker, fast det stavas inte likadant."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0