matilda x2 <3

haft en väldigt lyckad dag idag! Jag och matilda andersson skulle va och då frågade matilda juterot om hon fick haka på, så självklart fick hon det ;) ju fler kockar desto sämre soppa? nejnej!
när matilda a kom vid två satt vi typ bara och pratade, sen mötte vi matilda j på stationen är hon kom från *host* storstan hillared.
vi spelade singstar och buzz, sen var vi tvugna att röra lite på oss så vi tog en cykeltur, eller, matilda a satt mest på pakethållaren, haha. Vi tog en liten sväng, men kände inte för att åka hem riktigt än, så vi cyklade lite till.
Jag och juterot tyckte att vi skulle cykla hem till andersson, så då blev det så, sen kune vi lika gärna stanna där. Juterots buss hem skulle vara på stationen 21:00 så då följde jag och andersson henne dit, sen lämnade vi cyklarna hos mig, och sen följde jag andersson nästan ända hem, haha. Väldigt mycket fram och tillbaka!
m.a. från sig till mig - till stationen - jag, m.a och m.j. hem till mig - cykeltur - till m.a - till stationen - till mig - halvvägs till m.a - hem.
Men kul va det, det får vi göra om tjejer ;) vi kände oss lite smått lustiga, när vi gick till stationen. Alla nästan exakt likadant sminkade, med brunguldiga toner på ögonskugga, svart eyeliner och dessutom rött läppstift! haha, inte jättesnyggt med läppstift....

oxox, jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0