midsommarhelgen ;)

jag trodde faktiskt inte att jag skulle ha så roligt på midsommarafton, men det blev ganska bra ändå, faktiskt! Dagen spenderades tillsammans med familjen Holmberg, först cyklade vi till Hofsnäs och så var vi hos dem på kvällen.
Jag var inte direkt jättepigg på att cykla nästan två mil, dessutom verkade det bli regn, men vi cyklade iväg ändå, ett sällskap på sju personer. Andrea och Erika cyklade lite saktare och vi upptäckte efter ettt tag att de hamnade efter, vi stannade och väntade in dem och där kom de, jämsides. På något sätt hakade de fast sina styren i varandra, av misstag, och andrea tippade rätt ut i vägen! Det kom bilar från båda håll, men som tur var hann de stanna... Puh! Det var riktigt läskigt att se henne trilla, usch :s men hon klarade sig fint med ett skrapsår..
Framme i hofsnäs - väldigt mycket folk! Det var ju midsommarfirande där, men jag trodde ändå inte att det skulle vara så packat! Gjorde inte så mycke där, jag pratade lite med fredrik, annars fikade vi bara, haha. Sen bar det av hemåt, cyklacyklacykla...
Som sagt var vi hos erika och dom på kvällen, gjorde inte så mycket, där heller^. Spelade gutar hero och lite andra spel, sen cyklade vi hem vid typ...eller, jag vet inte va klockan va ;)
Verkade faktiskt inte vara jättemånga som var nöjda med sin midsommarafton, fick en hel del besvikan sms..
Igår när jag ätit frukost kröp jag upp i sängen med min laptop och tänkte "vilken slappdag jag ska ha idag," men nej nej, det visade sig att mamma planerat att jag skulle följa med till Ringestena och städa, menmen, så fick det bli. Min moster maritha och hennes man (säger man ingift morbror om honom då?) lennart ar också där, och sen kom mina kusiner niklas och emilia dit med sin mamma, min moster. Så helt urtråkigt var det inte ;)
Resten av dagen spenderades i stort sett med laptopen i knät, haha, men gjorde faktiskt lite annat också ;)
Ska gå och ta ut mina muffins i ugnen nu, och snart kommer matilda! :)

oxox jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0