PEACE & LOVE -08

Jag är så glad, för jag är så glad.... I sommar ska jag på festival i Borlänge, tack vare att jag har en så otroligt snäll kusin + hennes snälla kille ;) Och vem kommer då till festivalen? (förutom jag, hanna och markus..?) Jo, Jason Mraz! Fatta att han är så bra ;D Jag ska vara på festivalen en dag, och här är artisterna;

Alice in Videoland
Amanda Jenssen
Andi Almqvist
Anna Järvinen
Cansei De Ser Sexy [BRA]
Entombed
Hardcore Superstar
Hurriganes [FIN]
Hästpojken
In Flames
Jason Mraz [US] <----------------------------------------highlight!
Kaizers Orchestra [NO]
M A Numminen [FIN]
Mando Diao
Manu Chao [FR/ES]
Markus Krunegård 
Melissa Horn
Miss Li
Opeth
Organismen
Petter
Pugh Rogefeldt
Sahara Hotnights
The (International) Noise Conspiracy
The Hives
The Pigeon Detectives [UK]
The Wombats [UK]
Those Dancing Days
Timo Räisänen
Vanity BLVD
Wolf

Kommentarer
Postat av: erika

JAG VILL OCKSÅ GÅÅÅÅÅ :O

In Flames

Melissa Horn

Miss Li

Sahara Hotnights

Timo Räisänen

Lasse Lindh

<3<3<3

alltså, fattaaaaaaaaaaaaaa

2008-06-09 @ 21:41:19
URL: http://shediedlastnight.blogspot.com/
Postat av: erika

och håkan hellström!

och kent!

2008-06-09 @ 21:42:41
URL: http://shediedlastnight.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0