sjuk "/

jag hatar att vara sjuk! va sjuk igår och är även sjuk idag, men som tur är har febern sjunkt till 38 grader nu, så lite bättre är det allt ;) det är både tråkigt och jobbigt eftersom det är så varmt ute, men det är väldigt sällan som det är roligt att vara sjuk, men that's life! 
     Jag brukar inte direkt klaga på att missa skolan, men det gör jag faktiskt idag, talangjakten har nämligen varit idag, men jag har i varje fall fått reda på att matilda och hennes "band" kom på delad förstaplats med "rockbandet" (va heter dom egentligen?), så det va ju bra! jag är ju trots allt matilda o. co.s första/största fan! xD
    sitter ute i skuggan under vårat kära kastanjeträd, ganska skönt faktiskt, svalt å gött ;) såklart att en blinning (eller broms) ska komma och bita mig på foten! det gör ont ;P får nog ta och pallra mig in och ta på kylbalsam, för det har man mot sånt va?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är första, du är största :)

2008-06-06 @ 21:50:26
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0