sommarlov ;D

sommarlov, solen lyser skönt.
sommarlov, gräset är så grönt (gult?!)
himlen blå, vill jag nå, när jag fångas utav vinden,
sommarlov, sköna sommarlov...

Äntligen sommarlov! Så otroligt härligt ;) hoppas bara att det blir mycket sol, bad och skoj, haha! Nu ska jag nog ut och hoppa studsmatta, bra början eller vad? Jag, matilda, carro, emma och linnea sjöng i kyrkan, det gick riktigt bra faktist. Sen i klassrummet fick vi betygen (äääääntligen) och så hade vi klasskampen, 8G vs. 8H, jag vet faktiskt inte vilka som vann, men kul va det i alla fall xD och svempa twistade för oss, mycket gapskratt kan man säga! Oj, mpnga utropstecken i detta inlägget.... Ska och kolla på niorna i sina fina balkläder sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0