fredag 14/3

hej hej, just nu har jag ganska svårt att koncentrera mig på vad som händer i mitt liv, allt är bara en väntan på thailand :D Hände inget speciellt i skolan idag, vad jag kan komma ihåg. En lite rolig sak vara bara när jag och andrea satt i ett grupprum, när jag tittade ut stod mohamed där och pekade på oss XD när han upptäckte att jag såg honom tog han ner fingret, rodnade och gav oss ett generat leende! haha! det var kul ;P
efter skolan tog jag vaccinationsspruta inför thai, inte så kul kanske.. VAr med fia en stund sen, kul som vanligt :D
nu fördriver jag bara tiden och messar lite, ha det gött!

DAGENS TOPPEN: 11 dagar kvar :]
DAGENS BOTTEN: sprutan :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0