måndag 10/3

grattis hanna! :)

hände inget speciellt förutom hälsoundersökning och elevråd i skolan idag, så det var ju inte så jättekul. Fast rasmus fick mig ändå att små-le när han försökte komma in obemärkt på franskalektionen när han var försenad genom att först smyga in genom dörren, krypa bakom bakersta bänkraden och sen slänga sig på en stol, BRAK! haha, det var kul :)
efter skolan jobbade jag lite med biologiarbetet och sen var jag på coren, tog en liten promenadrunda sen med ;) duschade och sen chatta med lina, mycket givande! vi ska va imorgon, men frågan är vart - här, där eller i kalv?! haha...

vet du vaaad? vi ska åka till thailand om 15 dagar :) vi blir borta i 2 veckor, ska vara vid ett ställe några km från Patong - lääängtar :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

TACKTACKTACK underbara Jenny :D Vi ses på söndag! :D och jag är inte alls avundsjuk för att ni ska till Thailand.... ;)

2008-03-12 @ 16:04:08
URL: http://hannaqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0