söndag 9/3

hey dude :)
det har varit en ganska bra vecka - inte alltför jobbigt i skolan, jag blev av med min förkylning och det har emellanåt varit ett underbart, soligt väder! I helgen har jag och syster avslutat vårt lilla filmprojekt och ven om slutresultatet inte blev jättebra var det kul att göra den, kanske laddar upp den sen..? Idag har jag först vart på gudstjänst, det var tråkigt som vanligt men roligare än jag förväntat mig eftersom jag trodde jag skulle få sitta själv men ante kom och gjorde mig sällskap :) Efter det startade jag och syster ett nytt filmprojekt, men det blir inte så bra i brist på en riktig filmkamera :( tränade innebandy sen, det var nog en av de slöaste träningarna på länge, men det var lite skönt samtidigt som det var väldigt frustrerande :P nu ska jag göra läxor!
på tal om inget så slog BHC precis ut Björklöven :D

DAGENS TOPPEN: träning
DAGENS BOTTEN: ett grått, trist väder som får en att tappa tidsperspektivet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0