Thailaaand :]

12/3 - 08 klockan 16:25.
det snöar.
12 dagar kvar tills jag åker till thailand :D jag ska ta med ett sandkorn till angelica, har jag lovat. Haha! Ska bli så skönt att komma härifrån och bara sola, bada och njuta! kommer inte skriva på bloggen, det är ett som är (nästan) säkert. Men jag ska nog skriva lite dagbok som jag lägger upp här sen, som något försenade blogginlägg ;) hoppas inte ni misstcker, men i så fall, läs inte!
jag längtar så.. det ska bli så enormt roligt! förhoppningsvis kommer jag hem med en fin solbränna, några souvenirer, fantastiska minnen och ett sandkorn, hähä^. och hanna är inte alls avundsjuk :P
ska plugga nu, ha det bäst ;)


12/3 - 08 klockan 16:36
det snöar fortfarande.
thailand

här ska vi bo :D


Kommentarer
Postat av: MaNda

åååÅÅÅÅååå ja blir jätteavundsjuk!!!

2008-03-12 @ 16:54:30
URL: http://NeMriA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0