tisdag 4/3

hejhej :)
var i skolan idag, mådde sådär men det gick. Var inte med på idrotten eftersom jag är förkyld, jag var domare när de andra spelade handboll, det var ju sådär kul XD sen var det biologi, jag börjar faktiskt komma någonstans med mitt arbete om betablockerande, eller nej, det gör jag inte. sen var det matte, hade lite svårt att koncentrera mig, men det gick i varje fall framåt. Roligaste lektipnen var sista lektionen, vi fortsatte med repetera våran pjäs i svenskan, den ska spelas upp för några sjuor snart ;) när man inte är på scen får man vara i ett rum jämte, matilda sprutade vatten och jag blev asrädd medan robin bytte kön - inte mer om det nu, haha^
hemma var jag ute och spelade fotboll med fia i det underbara vädret och sen åkte hon och tränade fotboll (jag kunde itne vara med) och då började det snöa?! fatta vad konstigt :s

HA det bäst, jenny som äntligen kommit någonstans med betablockerande :P

DAGENS TOPPEN: sol!
DAGENS BOTTEN: vart ska jag praoa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0