torsdag 13/3

har inte hänt så mycket intressant idag, hade bara väldigt roligt på hemkunskapen! Peson var helt knäpp - herregud vad vi skrattade åt honom! Han kom inte ens ihåg när han fyllde år, så han fick fråga angelica om det, vad tycker ni? Bra minne? ;P och en sån sak som att han sätter upp håret med typ fem tofsar i olika färger, ställer sig framför mig och gör givakt "okej fröken arbetsledare! vad ska jag göra nu?" snacka om respekt för mig XD haha! hände en lite extra rolig sak på idrotten med, när jag buggade med long, först sa han "jag kommer ju ihåg allt, det sitter kvar sen dansdagen!". Typ två minuter senare "Jag kommer inte ihåg någonting, det var ju jättelängesen jag buggade!"
var och klippte mig hos kicki sen, det blev inte så stor skillnad men det är alltid skönt att bli av med det slitna.

DAGENS TOPPEN: hemkunskapen
DAGENS BOTTEN: vet faktiskt inte, kanske att "raindrops keeps falling on my head"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0