ANNA B

förresten! jag har ju inte hunnit uttrycka min glädje över att anna åkte ur idol! visst vissa låtar sjunger hon skitbra, men ibland låter det bara konstigt och som om hon är i fel tonart, hennes lillgamla och högst tantiga personlighet... tja, jag har aldrig gillat henne egentligen. behöver jag säga att jag tycker johan skulle åkt för länge sen? tyvärr tror jag på johan i final, tillsammans med vinnaren....KEVIN! ;D

fast jag hejar såklart på robin, han är så jävla rolig med xD kolla på tv4.se/idol på ett klipp som heter "robin om kärleken" eller något sånt, börjar med hur förolämpad han blev på donken sen hur det står till med hans flickvän.... haha ;)


Kommentarer
Postat av: erikacarlén

wooohooo, alien anna är borta :D

2008-11-22 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0