aspero imorgon :)

ingen skola för mig, fia, anve och johanna imorgon, i alla fall inte mogaskolan! vi ska in till aspero (gymnasiet med idrottsprogram, ni vet) och testa deras program där. jag och angelica ska till Fitness och fia och jojo till Fotboll, helnice! haah ;) måste säga att jag verkligen LIDER för att jag missar en timmes franska på moga^ haha!
     idag  har jag haf idrottsprov och engelskaprov, kändes väldigt bra på båda, får jag säga. alltid något som är klurigt och dessa var inga undantag, men överlag är jag jättenöjd! lämnade in friskispasset skriftligt med, nu ska jag bara lära mig det ;)

     vad ska jag göra mer idag? PLUGGA! ska skriva en engelskauppsats om kärlek (till en kille/tjej, en vän, husdjur, maträtt, förälder ..o.s.v) och jag vet inte vad jag ska skriva om, noll inspiration. den ska vara 400 ord tror jag, får kolla efter.. sen måste jag repetera SO och biologi också, jobba en del i matten och ta ut satsdelar på 60 meningar i vårat svenskahäfte, härligt. dags att lämna bloggen? svar ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0