aspero

hejhej, idag har jag som sagt ínte vart på moga utan jag och angelica, fia och johanna drog in till Aspero i borås. dagen började med träning så jag och anve pallrade oss iväg till gymmix, gymmet där fitnesseleverna tränar :* 
     idag var det dags för petra, en i trean, att ha egen lektion - boxpass med street fight-inspiration, det var kul men inte särskilt jobbigt. kan säga att våra boxpass på moga är mycket jobbigare! men hon var bra ändå, och säker i det hon gjorde och så. tror hon gillade mig, berömde mig hela tiden och klagade på angelica ;) haha.

efter träningen åkte vi med åsa till skolan och plockade upp fia och johanna vid norrbyvallen där fotbollen tränat på vägen, kollade in skolan och väntade på jerry. han kom, visade runt lite så satt vi inne på hans kontor och snackade, han är rolig ;) haha. lätt och prata med (:
     käka sen, maten var riktigt god, fick oss att fundera över hur vårt skolkök gör för att få maten så äcklig, det är ju nästan en bedrift! nu ska jag sova. plugga sen, hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0