fixa till bloggen!

japp, snart när jag har tid att sitta ner och ta det lugnt ska jag finslipa lite på bloggen, lägga till kategorier och lite sådant smått, ni märker säkert inte någon skillnad överhuvudtaget, höhö. min dator funkar inte :s får använda den stationära :s 

ska till lina snart , vi ska plugga , faktiskt. haha ;) tro't eller ej! :P ska byta om lite först och vänta på att hon ska ringa, haha. hon är nere i byn och köper mobil , hähä.

laddade precis ner det senaste avsnittet av OTH, avsnitt 11, säsong 6. tog sju minuter och åtta sekunder , tihi (A) men det hade nog gått fortare om jag gjort det ikväll istället, haha ;) hinner inte kolla på det nu men, inte imorgon heller, får hållla mig till på fredag! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0