första advent

hm, undrar hur många som skriver om första advent idag? rätt många antagligen!
jaja, jag gillar i alla fall advent.
inte långt kvar till jul, jag har längtat jättelänge faktiskt! började fundera på julklappar för länge sen, har dock inte köpt någa än.... haha!

sitter och lyssnar på - utan tvekan - ett av årets absolut bästa album - Britney Spears' "Circus". Shit alltså! Den är grym! Huvudspåret "Circus" är fantastiskt och likaså låten efter "Out from under" och "Kill the lights", "If U seek Amy", "phonography" och, förstås, "Womanizer"! Den sistnämnda har jag ju snackat om här i bloggen innan eftersom den var den första singeln ;) hihi. wow, alltså! 
det är allt som ofta jag hör mina vänner prata om att de lyssnade på Britney när de var små, vilket jag aldrig gjort. JAG LYSSNAR PÅ HENNE NU! hon är så jävla cool, haha ;) trots at hon ofta framstår som rätt blåst...

snart ska jag ner till julmarknaden med fia, sen in till borås med papi och lämna in min dator (:

love me, hate me
say what you want about me
...
love me hate me
but can't you see what I see

Kommentarer
Postat av: Anna!

jag älskar också hennes album! skitbra, verkligen!

2008-11-30 @ 19:39:25
Postat av: Lollo

Han går inte att beskriva med ord ! De e lugnt får se honom så ofta jag vill ;P bara slå en pling !

2008-12-01 @ 19:03:57
URL: http://loveyoualot.blogg.se/
Postat av: Sofia

Älskar också hennes album. Eller kankse inte riktigt älskar, gillar, fast mer åt älska hållet..



Slutsats: Jag gillar hennes album. :P

2008-12-11 @ 13:13:25
URL: http://sofiastridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0