hm, är detta en parodox?

okej, på senaste tiden har jag blivit besatt av ordet parodox, tacka tv-reklamen för det. mamma skulle iaf förklara det för mig men kom inte på något så bra, men det är iaf något motsägelsefullt eller "å ena sidan är det bra för att... å andra sidan.." eller något sånt där, haha.

TILL SAKEN: jag kom in på en blogg (minns inte ens hur) där en tjej har beskrivit sig själv med typ tre ord och det andra ordet är FOTOGALEN. okej, intressant, tänker ni. men till poängen! i hennes senaste inlägg är det en bild och under så står det "brist på bilder, så jag lånade en härifrån" och så var det en länk till en annan sida.. hallå?! sen när har en fotogalen person brist på bilder?! bara jag som reagerar ? haha. känner mig ganska löjlig.

förlåt för ännu ett dåligt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är en tönt ibland men jag älskar dig

2008-11-05 @ 21:43:25
Postat av: Sofia

Svar: Jag ska gå barn och fritid. :)

2008-11-05 @ 21:48:08
URL: http://sofiastridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0