önskelista

skriver ni en önskelista till jul? det brukar iaf jag göra, om inte så "råkar" jag bara hinta övertydligt vad jag vill ha till min far och mor ;) hähä. vad står på önskelistan i år då?
     jo, en ny mobil skulle ju inte sitta fel! varför inte nya sony ericsson c905 som jag spanade på i månader innan den kom ut? brun eller svart vet jag inte, har faktiskt inte sett den irl överhuvudtaget! haha ;) sen skulle jag ju inte misstycka om jag fick det senaste guitar hero - world tour, ni vet när det är både gitarr, trummor och mikrofon! och nu när vi ändå är inne på det här med teknikens under så är jag väldigt sugen på ett nintendo wii och till det spelet fitness. höhö, kolla på mn önskelista...snacka om att vi lever på 2000-talet! det är ju nästan sorgligt....

     nej, något som inte kräver batterier eller ström borde jag väl önska mig ? hittade ett jättesnyggt armband med texten "carpe diem" på leshop.se , inget jag skulle tacka nej till... och så, Leila's fantastiska bakbok "A piece of a cake"! faktiskt min mor som gav mig det förslagt när jag gick runt och trallade om hur otrolig Leila är, haha. jag är hennes största fan xD nu ska jag städa!



vad önskar ni er i julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0