tell me why i don't like mondays

1. skolan börjar igen efter helgen
2. fia går inte med mig till skolan
3. man kommer på hur många läxor man har

och vart leder detta då ? jo, det ska jag berätta!
klockan ringer, klockan är halv sju. ååååh, jag är så trött efter helgen, jag snoozar lite!
"jenny? du bör faktiskt gå upp nu..?" ojdå, jag snoozade visst lite för länge.
frukost, tankarna går "skola....suck.....läxor.......suck......sova......."
gör mig iordning, står och plattar håret. inser att jag inte kommer hinna klart.
tänker att "jag slutar när fia kommer, då får det duga, klart eller inte!"
jo, just det. fia går inte med mig idag.
men tänker jag på det då? hm, nej.
"hur länge har jag plattat håret egentligen ? borde inte fia komma snart...?"
kollar klockan. TIO ÖVEEEEEEEEEEEEEEER!
*panik*
packar snabbt och går i högsta fart till skolan.
puh, ann-margreth var lite sen idag!
ojojoj, har vi idrottsprov imorgon! det är itne så svårt, men jag borde nog läsa igenom en gång iaf....
åhnej,. eget friskispass imorgon, jag kan det itne!!!! *panik*
kommer hem, käkar.
bara att öppna datorn och öva på passet då!
trodde jag.
DATORN ÄR URLADDAD OCH ADAPTERN FUNKAR INTE!!!!!!
vilket betyder att jag inte kan ladda min laptop.
hm , kul! all musik till friskispasset är på den datorn och jag har ingen skiva.
vad gör man ?
startar den andra datorn, laddar hem all musik på nytt och börjar bränna en skiva!
varför valde jag en del gammal/okänd musik?! det tar ju tusen år att ladda ner. suck.
dags att renskriva passet , lagom roligt.
har inte övat på idrottsprovet än heller.

dags för generalrepetition av passet med syster nu, första gången med publik.
HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0