TWILIGHT

alltså, böckerna hör absolut till mina favoritböcker och jag har hyllat dom till skyarna här i bloggen tidigare (har läste dem så fort de kommit ut) och filmen var absolut ingen besvikelse!
jag fattar inte hur en film kan få mig att känna så här. hela filmen igenom satt jag och rös och kunde inte slita blicken från bioduken (och nej, det var inte bara för att edward var så snygg). filmen är helt underbar och jag tänker inte beskriva hur den var här för mina ord  kommer inte vara rättvisa mot filmen. Lina delar i alla fall känslan med mig, sista halvtimmen satt båda med blicken fastnaglad på filmen och, utan att jag tänkte på det, satt jag och flätade in mina fingrar i hennes.
böckerna twilight hör till mina favoriter och filmen twilight hör absolut till mina favoriter.
5/5 jennysar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var verkligen bra! :)

2008-11-30 @ 21:17:33
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/
Postat av: anna

ja, visst ser han bra ut, men carlisle cullen var min drömkille. Fick andnöd när han visade sig på duken :P

2008-12-02 @ 19:55:05
URL: http://aalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0