ANNA!

yäy! strax kommer anna med sitt gula superåk och hämtar mig så vi kan åka hem till henne, tihi. fast först ska vi mellanlanda på ica och handla lite så att vi kan baka! ;D vi är bäst på det (A) även om det var några år sen senast...
     har precis packat mina träningsgrejer, vi ska ju träna sen ikväll också, har sprungit runt som en galning och letat efter mina målvaktshandskar som är spårlöst försvunna :( måste ha glömt dem någonstans! det är sådant som gör mig irriterad! jag har fyra par handskar och de två bästa har jag i samma fodral, och det är såklart borta! sen har jag mina grushandskar (som är rätt söndriga) och mina "absolut-sista-utvägen-handskar" för nödsituationer, de är dock väldigt små så jag anser inte detta som en sådan nödsituation, haha! *antecknar ni?*

well well, ska leta igenom huset en sista gång, bloggar kanske ikväll (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha :) vi hade väl trevligt jenny? Och det gick väl ganska bra på träningen utan handskas va?

2008-10-29 @ 12:27:45
URL: http://aalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0