annie är bäst d:

annie nilsson, du har precis höjt den här kvällen ännu mer (om det är möjligt med tanke på att jag pluggat klart biologin och kollar på one tree hill! ;D ;D) . varför? undrar ni, då svarar jag; till inlägget där jag bad er säga en anledning till varför jag skulle fortsätta blogga fick jag den här kommentaren :

annie om .... :
för du har världens bästa blogg. räcker det eller?

alltså, klart man blir glad för det eller? haha! dessutom tyckte hon faktiskt att jag var bättre än bimbo..blondinbella! haha ;) okej, jag tror henne inte på den punkten, men jag blev glad ändå, haah ;)

och förresten, allt det här snacket om kommentarer, till inlägget "farväl vackra yazmina" har ANONYM kommenterat "sen när är utseendet viktigare än rösten?" helloooo (<-- med london tipton-röst), sen när har jag sagt något om att utseendet är viktigare än rösten? haha. det enda jag sa om utseende i det inlägget var farväl vackra yazmina, jag gjorde aldrig något uttalande om hennes röst ens, haha. menmen,den personens problem. jag har faktiskt en aning om vem det kan vara ;p

NU; MER ONE TREE HILL!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0