är det halloween idag ?

den eviga frågan, är det halloween idag? haha :p min klass hade en väldigt djup diskussion om det på mattelektionen igår, hähä. en viss person var helt BOMBSÄKER på att halloween var sista helgen i oktober och att allahelgon var första helgen i november, haha. men jag var ju tvungen att kolla på internet idag, och nähä, halloween är visst 31 oktober oavsett veckodag! haha.
     det där hade nog eric, sebbe och pontus inte koll på eftersom de vart här utanför och knackat på och sen sprungit iväg, hoppat på våran studsmatta, busvisslat, kollat in genom fönster och så nu ikväll, faktum är att jag precis kom in efter att ha avslöjat deras högst misslyckade kupp xD
     idag har jag vart med fia, kollat på massa avsnitt av säsong tre, prison break, eftersom hon inte sett den än, hähä. när det blev mörkt ute tände vi massa ljus och hade det så mysigt så (a) höll på att dö av skratt dess emellan också, hihi. det är såna tillfällen jag bara vill spara i en liten låda och kunna återuppleva när man vill, det är såna ögonblick som man aldrig vill ska ta slut, hihi (: älskar dig fia <3

nu ska jag .... göra något, för jag är OTROLIGT UTTRÅKAD!

Kommentarer
Postat av: erika

det är halloween 31 oktober!

2008-10-27 @ 00:47:40
URL: http://ecarlen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0